Created-by-Malina na DaWanda

czwartek, 2 kwietnia 2015

Nasze małe pozowanie ;)

Pamiętacie pumpy dla Alexa? Tak, tak szyłam je jakiś czas temu i w końcu udało się zrobić kilka zdjęć. Mój syn nie ma czasu na pozowanie bo jest tyle ważniejszych rzeczy na świecie.... ;) No ale udało się zdjęcia są. Alex szczęśliwy bo wygodnie mu się przed mamą uciekało. Ja ledwo zipiałam, bo kondycja raczej kiepska, ale czego się nie robi dla dzieci ;)
 Do spodni uszyła się bluza :) Miło się patrzy na małego zucha który biega w ubraniach uszytych przeze mnie.
Przyznaję zdjęcia już nieaktualne, bo jeszcze dzisiaj wieczorem robiłam małe modyfikacje ;) Na spodniach z tyłu doszyłam kieszonkę, a i dekolt bluzy uległ zmianie. Jutro jak maluch wstanie, będzie przymiarka, no chyba że jak zwykle nie będzie na to czasu hihihi.

I jeszcze się pochwalę że i bluzeczkę sobie uszyłam z popielatej dzianiny w białe kokardki i jestem z niej bardzo dumna! Uwielbiam ją. Super mi się w niej chodzi i jest tylko moja :))

PS Ja też jestem kiepską modelką więc zdjęcia w ruchu. Teraz już wiadomo po kim Alex ma tyle energii ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz